Nincs raktáron az a termék, amit választottam, mit tegyek?
Írjon nekünk email címre, munkatársaink munkanapokon a legrövidebb időn belül megválaszolják levelét. Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20/942 2753
Miért nem tudom leadni a megrendelésemet a webáruházba?
Adatfrissítés és karbantartás miatt kisebb technikai problémák előfordulhatnak a megrendelés alatt. A technikai problémák elhárításán folyamatosan dolgozunk, szíves megértésüket előre is köszönjük.
Adott fodrászkellék termékeket szeretnék keresni, mit tegyek?
Amennyiben a termék név vagy a termék kódszám alapján keres, akkor a Keresés sorba kattintva beírhatja a termék nevét vagy a termék kódszámát így listáztatva az Ön által keresett terméket vagy termékeket.
Hogyan vásároljak a webáruházban?
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheti ezt. Amennyiben megtalálta a vásárolni kívánt terméket, válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira kíváncsi a terméknévre kattintva jut el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheti kosarának tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használja a frissítés ikont. Amennyiben befejezte a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintania, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezeti Önt a rendszer a folyamaton.
Milyen módokon fizethetem ki a vásárlás összegét?
Webáruházunkban fizethet Banki előreutalással, és utánvéttel. Az utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek költsége a szállítási költségek menüpontnál található.
A kijelölt mennyiségű terméket nem tudom a kosaramba tenni, mit tegyek?
Hívja elérhetőségeinket.
Átvehetem az elkészült csomagot személyesen is?
Igen. Amennyiben Ön a termékek megrendelési folyamatának lépései során a szállítási módhoz a személyes átvételt választja, értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket a telephelyen veheti át.
Hogyan kapom meg a megrendelt fodrászkelléket, terméket?
Ön három lehetőség közül választhat. 1. Választhat futárszolgálattal történő szállítást, mely esetén a csomag cégünk automatikus rendszerén keresztül megy át és a futárszolgálat az Ön által megjelölt címre szállítja ki a megrendelt termékeket. 2. Csomagját kérheti Posta pontra 3. Személyes átvétel választása esetén telephelyen veheti át a megrendelt és előre összekészített termékeket.
Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog ezután történni?
Vásárlásáról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk az Ön e-mail címére, melyben az Ön által választott szállítási mód szerinti áruátvételről is tájékoztatjuk.
Hol kaphatok információt a csomag hollétéről?
Amennyiben már feladásra került a csomagja, az Ön Neve címe, egyedi azonosító alapján tud csomagja hollétéről érdeklődni a futárszolgálat által küldött elérhetőségeken, vagy a következő elérhetőségeken. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: color59@vnet.hu"> color59@vnet.hu
Figyelem! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelte a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Hogyan értesülhetek leghamarabb az új fodrászkellékekről, termékekről, akciókról?
Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre.
Kihez fordulhatok személyesen a kérdéseimmel?
Kérdéseivel forduljon Vevőszolgálatunkhoz. Tel: 7-14-ig 20/9422753 14 óra után 20/3371605 - E-mail: color59@vnet.hu"> color59@vnet.hu
Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
A vásárláshoz előzetesen nem szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció. Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)